خلاقیت و موفقیت

وبلاگ شخصی سانان کشاورز

خلاقیت و موفقیت

وبلاگ شخصی سانان کشاورز

اسم من سانان کشاورز است و در سال 1385 در ایران به دنیا آمدم. معنی اسمم، "رییس و بزرگ" است.
من به نقاشی،ورزش های رزمی و فوتبال،خواندن کتاب، و نوشتن علاقه دارم.
من این وبلاگ را با کمک پدرم درست کردم تا عکس‌ها و گزارش‌هایم را وارد کنم؛ امیدوارم از مطالب من خوشتان بیاید.

بایگانی

سوغات نمایشگاه بورس، بانک، و بیمه 1398

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۱ ق.ظ

به نام خداوند مهربان


ما روز جمعه 13 اردیبهشت 1398 یک مجله درباره ی بورس مطالعه کردیم. در این مجله، مطالبی درباره‎ی پس انداز ،هوش مالی وهدر نرفتن وقت وسرمایه گذاری بود . و نتیجه گرفتم که پول هایی که به دستم می آید، بافکر آنها را خرج کنم که به دردم بخورد و پس انداز هم کنم . و از هوش مالی بهره مند شوم و وقت خود را با چیز های مثبت پرکنم .   

  • سانان کشاورز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی